Promenad och fika ute i solen.

Idag tog jag och mamma bussen till gustavsberg och mötte upp mina vänner Ronja, Meja, Isabelle. Vi gick en super härlig promenad längst hamnen och avslutade på ett fik som hade uteservering i solen. Jag låg i min vagn hela tiden och pratade med tummen som hänger över mig och var glad.


Jag i vagnen med tummen som hänger och tittar på mig.

Fika ute i solen med vänner.


Pappa har varit på begravning idag så på em myste jag mest med honom. Mamma ger inte upp i första taget med mina smakportioner så idag provade jag potatis och majspurè ingen höjdare det heller. Men efter det vart det lite banan och det är något jag verkligen tycker om.
Min moster Linda på gotland har klarat körkortet idag, grattis grattis. Nu blir det bilkörning när vi kommer.


Mys med pappa i soffan.

Dagen har varit mysig med både glädje och sorg.

Kram

Gustavsbergs kyrkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0