solig promenad på bullandö

Idag tog vi bilen till Bullandö och gick en promenad i solen tillsmans med Therese och Noel. Jag skulle sova enligt mamma men tyckte det var mycket bättre att sitta i bärsele och titta. Det var mycket hästar att titta på och så lyssnar jag gärna på Therese när hon berättar lite om bullandö. Varje gång det blåser till ute håller jag andan bara i fall att liksom... Mamma tycker det ser väldigt roligt ut.


Min och Noels vagn på bryggan.


Jag i bärselet.

Jag tror faktiskt att jag struntar i att sova i dag när jag tänker efter, känns liksom onödigt att mamma ska få egen tid. Så jag är hellre vaken och är lite grinig.... Ikväll ska vi ut och äta med mammas vän Helena. Mammas plan är att jag ska somna för natten i vagnen på kvällen. Får se vad jag känner för. Att vara ensam med pappa ikväll skulle fungera men jag tror verken pappa eller mamma orkar med att jag skriker några timmar ikväll, så det blir att följa med mamma. Blir nog bäst för alla just nu. Jag är bara bebis 1gång i livet så det får vara så här nu med min mammighet.
Tydligen var det fler bebisar i mammagruppen som är mammiga som jag, så jag är inte ensam om det.


Bullandö Marina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0