Storhandla och krock med bilen... Fredag 20/3

Ja tro det eller ej men idag när vi var och storhandla så krockade vi med mammas nya bil. Jo det är sant vi skulle backa ut från parkeringen och börja köra och då kommer en skåpbil och kör in i oss på den sidan jag sitter. Mamma flyger ut och skäller på gubben som tycker att mamma ska lugna ner sig för han tar på sig skadan.

Vi försökte leta papper i bilen medans jag började tröttna på att stå still med bilen och börja skrika. Det slutade med att pappa kom och styrde upp allt, som tur va. Vi har inga bilder från krocken att lägga upp. Alla mår bra och ingen kom till skada.

Vi har även varit i Nacka Forum en sväng och det är spännande att titta på folk. Jag fick en tunika och taights av mamma och pappa från zara de var super fina. Ska jag ha på mig när vi är ute och äter middag på Gran canaria om 3 veckor.

Planerna för helgen blir att vara hemma och ta det lugnt. Elsa min kompis kommer över på middag i morgon.
Kram

Jag äter banan och persiko puré.


Kommentarer
Postat av: emma

oj, det verkar inte vara meningen att du ska ha en bil. måste den in på verkstan nu igen?



hoppas ni får en skön helg! meja vinkar till ellen :)

2009-03-21 @ 09:58:55
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0