Träning 19/3 torsdag

Jaha idag var det träningsdags för mamma och jag hängde med. Det är rätt kul att ligga på filten och titta på när alla hoppar upp och ner. Jag säger bara till när jag är hungrig och då får mamma ta en pause och ge mig mat, sen är det bara påt igen för henne. Mamma är en ganska kul prick för hon gör som en gunga med mig så jag flyger upp i luften och då kan man inte hålla sig för skratt, den är så rolig den där grejen hon gör. Pappa gjorde "gungan" i morse med mig, han skulle prova men jag ville inte ens dra på smilbanden då. Tror det var att han missade att säga huiiiiii samtidigt som jag flyger upp.


Jag på träningsmattan på world class.


Så här trött blir man efter träningen....

Efter träningen var både jag och mamma trötta så vi körde hem och åt lite lunch och tog en vila båda två, mysigt!
På em fick vi besök av grannen Elsa som är 1,5år. Jag tycker Elsa är super kul och tittar gärna efter henne hela tiden. De stannade även över på middag eftersom pappa jobbar sent idag, det var trevligt med lite sällskap.


Katten Berra solar sig och har en lugn stund medans jag sover.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hei Ellen! Lei for at jeg ikke kommer i morgen, men mamma er et rotehode. Gleder meg til å se deg på onsdag! kram fra Julia

2009-03-19 @ 20:28:55
Postat av: Frida =)

Det är faktiskt så att jag har sötaste snoken i stan =)

2009-03-19 @ 21:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0