1 års kalas

Vilket kalas det blev i söndags. Det kom väldigt väldigt många, men det var kul och jag var på bra humör hela tiden. Mamma hade ingen koll på vart jag var eller hos vem jag var men det gjorde inget för jag hade det bra och tittade på alla människor, har nog aldrig sett så många människor på samma gång. Morfar lekte en del med min kusin Elias och det tyckte jag inte om, jag är ju van att få all uppmärksamhet så det var verkligen något nytt att inte få det. Men det är bra att jag har någon att konkurera med ibland tycker mamma. För det är inte ofta jag har det.

Vad fick jag då? Jo jag fick allt från himmel till jord men bla: docka & vagn, kläder, lego duplo, böcker, presentkort, pengar, leksaker och mycket mer. Tack alla för de fina presenterna och uppvaktningen.
Alla i familjen somnade som stockar och var helt slut efter dagen men det är väl så det ska vara när man fyller år.
I morgon fyller jag faktiskt 1år och om man blickar tillbaka hur det var för ett år sedan den 10nov 2008. Mamma & Pappa åkte in för en koll av vattenavgång kl 12 och kl 14.31 är jag ute med kejsarsnitt. Alla vart väldigt fårvånade även jag eftersom jag inte riktigt andades när jag kom ut men efter ett tag var allt frid och fröjd och jag fick ligga på pappas mage.

Ja och nu är jag en glad sprallig tjej som har två tänder och kan stå (lite) själv, men kryper fort som en vessla. Mina bästa vänner är Noel och Elsa och jag älskar russin och choklad. Det var lite kort om vad jag kan och tycker om att göra. 

 I morgon på min födelsedag kommer mormor över och firar mig eftersom hon inte kunde komma i söndags. Pappa och mamma har sagt att när jag vaknar i morgon kommer det att finnas en fin present till mig. Längtar!!! Så det var därför det var lite struligt att somna ikväll men så är det när man väntar på något gott.

Kram
            





             

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Grattis Ellen från mej och Meja!!!

2009-11-10 @ 09:13:17
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: syster-yster

Grattis tjejen med pös:-)

Puss och kram

2009-11-10 @ 18:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0