förkyld

Jaha då är man förkyld igen då. Det är ju sådana tider så konstigt är det inte. Jag har ingen feber idag i alla fall men natten har varit lite kämpig med mycket mardrömmar. Vi tog en sväng till öpnnaförskolan och bakade pepparkakor i alla fall, jag tyckte det var super kul och åt även av degen, mums!

Igår fyllde min kompis Noel år,jag och pappa gick över och firade honom för mamma hoppade in och jobbade på kvällen. Vi lekte och fikade i flera timmar och jag fick även med mig en kalaspåse hem med festis (sockerfri) russin och ballonger i. Tack Noel för en trevlig eftermiddag.

I morgon fredag ska mamma jobba igen och jag och pappa blir hemma och tittar på Idol och har fredagsmys. Lördag ska vi nog städa hemma som börjar bli våran rutin på lördagar, sen ska pappa ut på kvällen med vänner så moster Frida och Lina ska komma över och se robinsson med oss.

Kram

Kommentarer
Postat av: syster-yster

Har lilla Ellen fått kalaspåse. Fy f-n vad gulligt. Snart syns vi Ellen. Då blir det gos och bus.

2009-11-19 @ 15:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0