Sol

Äntligen kom solen och lördag var det. Jag, mamma och pappa klädde på oss och gick ner till dagiset och lekte på gården. Jag är bättre från min förkylning fast jag har hostan kvar men att vara ute gör det bara gott. Vi gick även och ringde på hos min kompis Elsa och det slutade med att alla var ute på gården och lekte. Jag och Elsa lekte att vi sålde glass i en lekstuga på gården. (Elsa berättar och jag gör efter)
Elsa kan inte riktigt säga mitt namn så hon säger bara Ell. Men jag fick höra upprepade gånger att Ell lammlar, och det är Ellen rammlar. och det gör jag faktiskt hela tiden eftersom jag försöker att gå nu nästan hela tiden.


 

På kvällen var pappa ute med kompisar och jag och mamma var hemma. Frida och Lina kom förbi och åt lite tacos och kollade på Robinsson. Mysigt! Jag vart super glad när Frida och Lina kom så det vart lite svårt att gå och lägga sig på kvällen. Men jag var uppe lite längre och var super nöjd. Jag gick även super många steg själv igår.

Idag har jag och mamma varit ute och gungat på morgonen men det vart lite blött efter ett tag så då gick vi in igen och väckte pappa som kom upp och lekte lite med mig. Jag hitttde även godisskålen hemma och tog genast en godis och stoppade i munnen och sa namn namn. Mamma tycker inte om det.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0