Vaccin

I söndags fyllde min morbor Daniel år och vi åkte dit och firande honom. Han vart super glad över sina presenter. Jag tyckte det var super kul att träffa alla och förde ett väldans liv. Hoppade i soffan, sjöng imse vimse spindel och pussades. Alltså en toppen dag. Efter det åkte vi till Farmor på middag, det var super gott och mycket trevligt. Farmor har en super läskig matta som jag inte våga gå på. Mattan är en kofäll och är alltså lite hårig och super läskig. Jag somnade på vägen hem i bilen. Skönt!

Nya bilstolen är mycket bra, tack farmor och farfar.

Idag har vi haft avslutning på Bvc för vår "mammagrupp" alla barn har blivit så stora och jag kommer ihåg när vi var 2månader och sågs första gången. Nu röjde alla runt och kaffekoppar vältes och ballonger smälldes och kaoset var totalt. Vi fick även info om att vaccinet mot svininfluensan att det släpps ikväll och man skulle ringa och boka en tid, så vi gjorde det och fick en tid i morgon kl 14. Mamma har tagit vaccinet och det gjorde förfärligt ont i armen efteråt och man fick lite feber så jag hoppas jag kommer lindrigt undan. Ja det är inte ett lätt beslut om man ska ta vaccin eller ej men vi går på rekomendationer och jag tror att det är bra att ta det för att inte föra smittan vidare. Natten kan nog bli lite halv stökig efter sprutan men men det klarar vi. Vi har haft sömnlösa nätter förut =)

I veckan fyller Noel år och det ska vi fira med present och tårta på onsdag. Torsdag ska vi baka pepparkakaor på öppnaförskolan (hur nu det ska gå till med alla barnen).

Har på mig den fina koftan jag fick av moster Linda i födelsedagspresent.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sophia

Så vanvettigt söt!!!!! Och otroligt lik sin pappa. Puss!

2009-11-21 @ 19:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0