lugna veckan

Denna vecka då det är höstlov så har det varit väldigt lugnt. inget är öppet så det blir att roa oss själva. Igår åkte mamma och jag och åt lunch i gustavsberg i hamnen och när vi satt där kom Noel och Therese och gjorde oss sällskap. Mysigt och trevligt! När vi ätit klart så gick mamma in på second hand butiken där vi lämnat in lite av mina urvuxna kläder. Vi fick hela 500kr och då är inte allt sålt. Bra affär.
När vi kom hem så löste pappa av mamma, och mamma åkte och jobbade på sös. Jag och pappa hade det mysigt och åt lasange på kvällen.

Idag har jag och mamma haft en hemma dag och lekt på golvet. Vi var en snabbis och handlade lite inför helgen då vi ska vara själva. Det vart en cola light, lite mat till mig och godis till idol. Måste finnas godis hemma när det kommer små spöken och knackar dörr, för det lär det garanterat göra.

I morgon ska vi in till stan och äta lunch med mammas kompis. Pappa åker till arlanda kl 10 så vi vinkar av honom först. Idag har jag stått själv super mycket och även tagit något steg mot pappa när han satt på golvet. Jippie det går framåt, snart lossnar nog det helt och jag går. Jag är även i en fas där jag är väldigt mammig och ska helst pussas hela tiden. Väldigt mysigt. Pappa får passa på att mysa med mig när mamma dammsuger för jag är rädd för dammsugaren och då kramas jag gärna med pappa.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0