tråkigt väder

Ja nu när det fakttiskt har snöat ute och även regnar på samma gång vad hittar man på då? Mamma får så dåligt samvete när vi inte är ute på dagarna. Vi har i alla fall varit på öppna förskolan två dagar i rad och lekt och sjungit med de andra barnen. Till mammas stora förtvivlan så har jag börjat att bli förbannad när någon tar min leksak som jag leker med, och det leder till att jag slåss, vilket inte är ok. Så Noel och de andra barnen åker på en smäll då och då om jag blir riktigt sur. Undra vad tempramentet kommer ifrån??????? Ja vi övar på att säga aj aj och att klappa fint i stället. och hoppas att även detta är en fas i mitt liv.

Idag blir det en sväng till Ikea, sen kommer Gösta och ska tapetsera väggen i vardagsrummet, jippie den kommer nog bli super fin hoppas vi. Pappa är nog lite nervös över den tokrandiga tapeten som ska sättas upp, men vad fan man måste våga ibland.

I morgon ska mamma jobba kväll på sös så då blir jag hemma med pappa från 14 tiden. Undra vad vi ska hitta på =)

Så här kan det se ut när man röjer i köket en tråkig väderdag.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0