öpnna förskolan

Idag har vi varit på öppna förskolan. Å vad kul det var med alla barnen som satt i ring och sjöng, jag kröp runt och ville inte sitta still och sjunga. Roligast var nog damen som spelade gittar och sjöng, jag ville helst krypa upp till henne och ta gitarren. När vi sjungit klart lekte Noel, jag och "Flisan" en stund innan det var dags att ta bussen hem igen. När vi kom hem var det så fint väder så mamma och jag ville inte gå in så det vart en vända i sandlådan med Elsa.

                                                                                                                                      
I morgon ska vi försöka ta oss en tur till öppna förskolan på fm om natten blir bra och vi orkar. Inatt hostade jag så mycket att jag fick sova brevid mamma, eftersom det är rätt jobbigt att gå fram och tillbaka mellan rummen hela natten så fort jag vaknar av hostandet så vart det så. Mamma är förvånad över hur en liten bebis på 70cm kan ta så stor plats i en säng. Mamma låg på kanten och jag över hela pappas sida. Pappa valde att sova på övervåningen så han fick en hel natts sömn inför jobbveckan.

Nu har pappa och mamma bokat in en helg med spa och övernattning i oktober. Mamma ser fram emot sömn massage och god mat...

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0