Sjuk!!!

Fy, det är inget vidare att vara sjuk. Jag vart förkyld i torsdags och nu har jag super hosta och diarré. Mamma har vart och köpt majsvälling som ska vara bra för magen, hostan kan man inte göra så mycket åt tydligen. Det som är jobbigt är att jag inte riktigt kan sova när jag hostar hela tiden på nätterna. Om jag har feber i morgon sa sjukvårdsupplysningen att jag ska till vårdcentralen och visa upp mig. Vi håller tummarna att det blir bra snart.

I helgen har det varit full rulle. Emma och Linda har varit här och hälsat på och jag har sovit hemma hos morfar och den andra mormorn från lördag till söndag. Mamma och pappa har haft en stor kräftskiva hemma som inte var för barn därför sov jag borta.... Söndagen vart lugn, mamma och pappa var lite trötta efter kalaset och jag mådde inget vidare så det vart mest mys i soffan och tidigt i säng för alla.

idag har jag och mamma också bara varit hemma och tagit det lugnt, det vart ingen öppen förskola för mig eftersom jag är sjuk. En promenad ner till konsum tog vi i alla fall så vi kom ut en sväng i det fina vädret. Får se hur jag mår i morgon men någon dag måste jag och mamma till Ikea. Vår matta i vardagsrummet överlevde inte kräftskivan och det behövs skaffas en ny, ser så tomt ut utan och Berra har ingenstans att sova. Vi har varit lite dåliga med kameran idag så bilder kommer senare.

Kram

Kommentarer
Postat av: Stig

Fick høra av Lisbeth at Ellen var jettesjuk. Håppas det går bra med henne! Tenker på er alla! Kram

2009-09-09 @ 09:44:13
Postat av: Malin

Jätte sjuk var väl att ta i, men ja hon är dålig i magen så det är lite jobbigt. Hoppas du mår bra och hälsa familjen.

2009-09-10 @ 20:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0