sjukstuga

jaha då var vi sjuka igen. Jag är förkyld och hostar och mamma är också förkyld. Varför är det alltid så att vuxna blir mer sjuka en vi barn??? Ja det har bara varit super jobbig helg och slut på veckan med sjukdommar och plötsliga läkarbesök.

Idag söndag ska vi ta oss till morfar för att få lite middag och jag ska få lite lek och stimulans. Ska bli skönt att göra något annat en att bara vara hemma idag. Det som varit bra är att pappa kunnat vara hemma mycket nu när vi varit sjuka annars hade det nog inte gått eftersom mamma legat på golvet medans jag lekt för att hon mått så dåligt. Nu hoppas vi på en vecka med lek och öppna förskolan. Inatt var ville jag inte somna om och var vaken från 01.30 till 04.30 härligt!!!! Sen sov jag till 08.30 och nu har jag sovit två timmar med pappa super skönt. Men nu måste det bli ett slut på dessa nätter eftersom mamma och pappa blir lite lätt galna av sömnbrist.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0