Sjukstuga.

Ja det är fortfarande sjukstuga här hemma. Börjar blir lite tröttsamt nu. Igår var jag hos doktorn och kollade upp varför jag har vattentunna diarrér som inte vill sluta, vi ska tillbaka i morgon och lämna lite prover m.m. har även gått ner lite i vikt eftersom jag inte får behålla någonting i stort sett. Tror mamma byter upp till 15 blöjor om dagen. Så länge jag kissar så ska jag i alla fall inte bli uttorkad enligt läkare. Men idag har det inte varit mycket av den vara heller. Vi hoppas att det ger med sig snart och blir bättre. Nu är vi trötta på sjukdomar. Är det inte katten som är sjuk så är det jag eller mormor. Nej nu får det bara vara nog tycker vi. Vi blir drabbade med allt just nu känns det som.

Eftersom jag inte ska träffa andra barn då jag har detta så har jag och mamma mest varit hemma i veckan. Idag har vi lekt med Elsa i sandlådan ett tag på em, det tycker jag var super kul och ville inte gå hem. Idag har jag även åkt på en snyting av Berra, han tröttnade och slog mig med tassen några gånger (utan klor). Så fort jag har chansen så drar jag honom i svansen och det är nog inte så kul för en katt, men väldigt kul för mig... Stackars Berra.

Helgen blir den även lugn för engångs skull, pappa ska på golfresa från lördag till söndag så jag och mamma blir själva och det ska faktiskt bli mysigt att bara vara hemma en helg. Elin, mammas kompis även Elsas mamma kommer över på lördag och vi ska laga lite god mat, Elsa är inte hemma så hon följer tyvärr inte med.
 
Ja det vart mycket bajsprat idag i bloggen men det är så mitt liv är just nu, bajs, bajs, bajs.

Jag äter blåbär naken i stolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0