Skratt och lek

Vi är lite dåliga på att blogga på sista tiden men det är så mycket annat som ska hinnas med, och när mamma väl sätter sig ner på kvällarna så är hon så trött och orkar inte skriva. Men vad har vi gjort då sista dagarna? I helgen var pappa på golfresa och jag och mamma var själva, vi åkte och handlade och åt en lunch ute med Elin på lördagen. Sen fick mamma hög feber på kvällen så den kvällen vart mest sova.
På söndagen kom morfar och Lena, de hjälpte oss med vår slänt som inte såg klok ut men som nu super fin. Tack för all hjälp! Mamma fick då även tid till att städa huset, medans jag och morfar gungade och plockade blåbär i skogen. Det var så mysigt att de var här hela dagen och lekte med mig. Jag hade varit på super dåligt humör och sken upp som en sol när morfar kom.

Igår var vi bara hemma för mamma kändes sig inget vidare, så pappa kom hem efter lunch och tog hand om mig, vi åkte till plantagen och köpte rosor som vi planterade utanför huset. Idag har jag och mamma varit nere vid sjöliden och sjungit med alla andra barnen, jag tycker det är super kul och kryper runt till alla barnen och ska hälsa och pussas vilket inte alltid är så populärt hos de andra som tycker jag är en aningens påträngande när jag kommer. När vi sjunger klappa händerna så klappar jag händerna och imse vimse spindel gör jag rörelserna till.

I morse började morgonen kl 05.30 och jag somnade igår 20.30 eftersom jag har kommit på att jag inte ska sova på kvällarna, så nattningen tar då ibland 1,5tim. Härligt tycker mamma!!!!  I morse hittade mamma mig ätandes på blommorna i fönstret vilket vi inte tror är det bästa att äta, men gott var det i alla fall. Nu när jag vaknar från em vilan blir det en sväng till sandlådan i parken, sen middag.

Bilder kommer lite senare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0