Stan med mamma

Idag var vi tvugna att åka in till stan för mamma skulle till doktorn. Som tur var följde Elin med och kunde passa mig under tiden mamma var hos doktorn. Efter läkarbesöket gick vi en sväng på åhlens barnavdelning. Gud vilka fina kläder de hade. Mamma kunde inte låta bli att köpa en rosa tröja till mig och ett par randiga byxor till... När vi kom hem gick vi till sandlådan och lekte med Elsa. Jag och Elsa lekte i en lekstuga som står på gården, vi stod brevid varandra i ett fönster och låssades sälja glass.

Elsa har börjat på dagis och har lärt sig lite hyss och jag ser och lär hela tiden, av mammas förtvivlan. Vi vart bjudna på middag där idag eftersom pappa är borta med jobbet över natten mycket trevligt och kul. Det går så snabbt nu när jag är i farten så folk hinner inte med. Mamma kom ut från toaletten och ser att jag sitter med ett lock i handen som tillhör sweetchilisåsen, och vid en närmare titt så har jag faktiskt hela såsburken i knät. Härligt!!!! Mamma vart utan sås och jag utan byxor.

Igår var jag och mamma hemma hos mammas kompis på lunch. När vi kom hem så plingade det på dörren och Noel kom över ett tag och lekte med mig, super mysigt och kul. Tur att man har vänner som bor så nära så man kan ses nästan varje dag om man vill det.

Jag och Noel går tillsamans med gåvagnen.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0