farmor bus

Farmor och jag har busat i helgen och det var super mysigt och kul. Mamma och pappa var iväg på 30års fest så farmor kom hit och passade mig. Det enda mamma hörde från övervåningen idag när de försökte sova var: mamma! Pappa! Berra! ja de tre ordem går runt runt och tillslut känner folk att öronen trillar av. Mitt nya är att säga att allt är varmt. Maten är varm och vällingen är också varm så då får man blåsa.
Idag har jag lekt i min nya sandlåda som pappa byggt ihop till mig, å vad kul det var med en egen sandlåda. Vi har även tagit en cykeltur ner till grisslinge och fikat. Jag sitter bak på pappas cykel med en ny fin rosa hjälm som dock glider ner för ögonen hela tiden men bra ska den vara ifall vi faller i backen. Mamma har även storhandlat, planterat blommor och lekt med mig och där tog energin slut. Nu när kl är 20 tror jag alla kommer att gå och lägga sig.

Kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0