Vår

Å vilket väder det är och vad härligt att vara ute hela dagarna. Idag har vi grillat till middag det var super gott, jag åt korv och mamma och pappa kyckling. Vi är ute för de mesta på dagarna och busar och leker på tomten och i sandlådan. Tänk att nu är det inte långt kvar tills jag börjar på förskolan. Jag kommer nog att tycka det är super kul. Igår åkte vi till sickla och köpte vårskor till mig för jag höll på att flyta bort i mina vinterskor när det är så här varmt. Det vart ett par gympaskor i gortex som är super bra och kommer vara kanon på förskolan. Nu saknas bara ett par galonbyxor som vi måste köpa för mina är för korta och det är inte bra, även en märkpenna för att märka mina kläder måste inhandlas.

I helgen ska mamma jobba på fredag, sen kommer farmor på lördag och ska passa mig för att mamma och pappa ska på 30års fest hos Noels mamma. Hoppas det går bra för farmor, för jag är rätt knepig att få isäng just nu, jag är av den sorten som aldrig blir trött och tycker att sova är en onödig syssla. Så jag gör det jag är bäst på när jag inte vill sova och det är att snacka. Jag ligger brevid mamma eller pappa i sängen och rabblar alla ord jag kan för att inte somna, vilket kan ta upp till 40min. Ibland ger mamma och pappa upp och jag får då somna i vagnen som jag gör på dagarna. Ja det löser sig, på något sätt somnar jag alltid men man vet inte riktig när och hur. Spännande?!!!!

I morgon hoppas jag att mamma och jag kan plantera lite vårblommor i solen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Ska bli kul att höra hur ni trivs på Torshäll sen eftersom Meja fått plats där i augusti med :)



Kram

2010-04-14 @ 20:39:59
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: PEM PEM

skit härligt att våren äntligen har kommit! :)

2010-04-14 @ 21:05:31
URL: http://emartenssons.blogg.se/
Postat av: PEM PEM

skit härligt att våren äntligen har kommit! :)

2010-04-14 @ 21:05:31
URL: http://emartenssons.blogg.se/
Postat av: Frikadellen

There's only room for one Ellen Frikadellen in this town...

2010-04-16 @ 20:55:11
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0