Dan före dan

Nu åker vi snart till värmen, idag var jag och mamma på återbesök hos doktorn och kollade att mina öron var helt bra och att det gick att flyga på onsdag och det var inga problem. Skönt! Men när vi vaknade i morse fick mamma ett sms av våra vänner som ska med, att Elsa har 40 graders feber, suck! Elsa var till doktorn idag och kollade sig och det var inget i öronen i alla fall men febern är kvar. Vi får se om de följer med på resan, det ser mycket osäkert ut för deras del tyvärr. Hoppas Elsa blir bättre innan onsdag morgon så vi kan åka som det är tänkt för det vore så kul att åka tillsammans.

Helgen har varit en lugn helg där vi har hälsat på morfar på lördagen där vi även åt en middag, mycket trevligt. Söndagen åkte vi till farmor och lämnade Berra. Farmor bjöd på bullar och saft det var både kul och trevligt att vara där. Jag lekte med en dockvagn och en mussepigg telefon som var väldigt rolig. Jag tyckte det var väldigt kul att Berra var med i bilen men lite konstigt kändes det. Efter det åkte vi hem till våra vänner som fått en liten Axel för 3veckor sedan. Han var super söt och faktiskt vaken hela tiden under tiden vi var där. Trött var förnamnet på det jag var på kvällen eftersom jag inte sovit på dagen så vart det ingen rolig historia men så blir det ibland.

Ikväll ska mamma rida fast hon är så trött så hon inte vet om hon ser skillnad på fram och baken på hästen men det blir nog kul i alla fall.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0