Feber

I morse vaknade jag kl 06 av att jag var ledsen och hade hög feber, natten har jag legat och yrat och då pratar jag alltid så mycket. Jag gick upp och åt min välling i soffan tillsammans med mamma som vi alltid gör. Sen gick jag runt med snutte och kanin en stund med glansiga ögon. När jag och mamma satte oss i soffan vid 10 tiden för att mysa lite och titta på musse pigg så hände det som aldrig typ händer och det var att jag somande i mammas knä sittandes. Då förstod mamma att jag var riktigt sjuk. Vi gick och la oss båda i sängen och sov till halv ett. Super skönt! Jag vaknade och var piggare och gladare men mat har jag inte velat ha idag alls utan det har varit välling för hela slanten. Mamma och pappa tycker sig känna igen symtomen från streptokockerna som jag hade vid jul. Men vi får vänta och se hur allt blir, men vi väntar nog inte allt för länge med läkarbesöket om feber håller i sig eftersom vi åker nästa vecka till värmen. Jag vill inte vara sjuk när vi åker eller att vi inte kan åka för att jag inte är frisk.

Ha det gott, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0