hemma!

Nu är vi hemma igen efter en underbar vecka på gran canaria. Det vart att vi åkte själva för Elsa vart sjuk och kunde inte åka med, tråkigt! Men vi har haft det super i alla fall. Bamse kom varje dag och hälsa på med sina vänner, jag har varit på minidisco, lekt , badat och ätit massor. Helt toppen har det varit och det var ingen som ville åka hem i familjen till denna snö och kyla som aldrig verkar ta slut. Jag har kunnat springa utan overall och stövlar och det har varit helt underbart.

Mamma och pappa har ätit middag när jag somnat på kvällen i vagnen för att sen spela yatzy och dricka vin på ballkongen medans jag sov. Alla har haft en skön och avkopplande vecka. Vädret har varit från och till men det har inte gjort något för det fanns två lekparker på området och en strand att gräva med hink och spade på och massor med barn att leka med. Nu kommer bilderna få tala för sig själv.
kram

    

   

  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0