Saker överallt

Hur mycket kan en 1åring dra fram? Ja om vi säger så här, mamma och pappa låg kvar 30min i sängen i morse eftersom jag numera vaknar runt 05.30-06.00 och det är inte alla som tycker det är underbart att gå upp då, speciellt inte om jag vaknat sisådär 3-4ggr på natten också. Jo saken är den när mamma kom upp efter 30min i sängen så hade jag lyckats dra fram alla kökslådor och saker i dem, både pappas och mammas nattbord var tömda, samt alla leksaker i hyllan i mitt rum låg på golvet. Härligt! Men när mamma sa till pappa: gud vad det ser ut här, så svarade pappa: Det får se hur jävligt ut det vill bara jag får sova en stund. Ja så så ligger det till.

Igår var en mindre bra dag. jag var mest ledsen hela fm och mamma satt på golvet och försökte trösta mig i 1tim, tills pappa kom vid 14 och löste av mamma eftersom hon skulle jobba. Mamma hade ringt doktorn för att för att få en tid så vi kunde se att allt var som det skulle för så ledsen brukar jag inte vara. Tiden vi fick var 15.30 så pappa skulle åka dit med mig. Mamma var som sagt lite stressad och skulle ta sin bil till jobbet så jag och pappa skulle kunna åka till doktorn i den nya trygga fina bilen. Men mammas bil startade så klart inte, batteriet var slut. Jaha vad gör vi då? Det var 30min tills mamma skulle börja jobba och ingen bil. Det slutade med att jag och pappa fick åka buss till doktorn och mamma fick ta stora bilen. Kaoset utbröt i familjen, jag skrek, pappa var sur och irreterad över att inget fungerar när det som mest behövs, mamma var stressad över jobbet. Ja ingen rolig historia. Väl hos doktorn så hade jag såklart en början till öroninflammation och vi ska tillbaka idag och se om det behövs penecillin eller om vi kan klara oss utan.
Problemet är bara att vi flyger på onsdag och det går inte om jag har öroninflammation, så vi får se hur allt blir. Suck!!!
ibkand vill man be till högre makter om lite hjälp...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0