Dag för dag!

nu när det äntligen blivit bättre med magsjukan här hemma så vaknar jag på natten och har 39 graders feber. Jo ni läser rätt det tar aldrig slut på sjukstugan här hemma. Måste vara att jag blev smittat på barnsjukhuset i måndags när vi var där för vi har inte träffat en själ på 1vecka förutom morfar och Lena, Lina i söndags men de hade inte feber och var förkylda så de kan de inte vara. Vi smittade snarare dem med maginfluensa så att de låg alla tre sjuka dagen efter de varit hos oss.

Mamma och pappa hade sett fram imot helgen då vi skulle umgås med lite vänner och se andra chansen på tv och äta gott men nu ser det ut att åter igen bli en helg ensamma inne i huset. I morgon hoppas mamma på att hon kan åka iväg och träffa en kompis på kvällen för hon håller på att ruttna bort innan för dessa fyra väggar.
Idag är planen om jag inte är allt för dålig på em att åka ner med bilen till verkstaden och byta lampor på den, för det är bara den ena som fungerar, man får glädjas åt en sådan utflykt för mycket mer spännande en så blir det inte just nu när man är sjuk.




lite bilder innan jag vart sjuk och vi åkte på semester, nu något smalare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0