Mys med pappa

Slutet av veckan har jag tillbringat med pappa hemma. Mamma har också varit hemma men har mest haft ganska ont och sovit mycket efter besöket hos doktorn. I onsdags var jag och pappa på onsdagsgruppen i kyrkan, det var länge sen jag var där sist och det var lite läskigt i början men sen släppte det och jag började leka.
Torsdagen så var vi på öppnaförskolan på fm och sjöng, det var som vanligt super kul och jag kan alla sånger så jag lärde pappa hur man gör och hur man dansar till. På em åkte hela familjen en sväng till Nacka Forum, det var tänkt att mamma skulle göra en synundersökning men det vart pappa som fick ett par glasögon istället. Han hade super dålig syn och behövde verkligen ett par.
Idag fredag har vi varit på ikea för mamma skulle köpa ett skrivbord som hon ska ha när hon börjar jobba hemifrån, så mammas jobb vart 5000kr fattigare på det skrivbordet.

I morgon åker mamma och pappa till Barcelona med vänner och jag ska vara hos morfar och Lena under tiden. Som det ser ut nu så är det snö i barcelona och Zlatan är utvisad så resan blir inte riktigt som det var tänkt men trevligt blir det nog för dem i alla fall. Jag och morfar och Lena ska gå på junibacken och ev fjärilshuset så det ska bli mysigt.

Kram




jag äter mammas köttfärsås och den är överallt!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0