pratkvarn

Jag snackar hela tiden, det går nog inte en minut utan att jag säger något. Undra vem jag fått det ifrån???? orden bara poppar upp varje dag. Nu kan jag säga bla, docka, lampa, morfar, lena, mamma, pappa, Berra, boll, kaka. men rätt som det är kommer något nytt ord. Det går verkligen undan nu.

Idag har jag och mamma gått en promenad på morgonen ner till bvc för att hämta nya d-droppar (undra varför man tar dem) Vi måste säga att de glöms rätt ofta. På em åkte vi och storhandla och jag var på dåligt humör och tyckte inte alls det var kul att sitta i kundvagnen. Men efter det så gick vi in på lindex och skulle titta efter en varmare vårjacka till mig samt regnkläder för det kommer att behövas nu när det blir slask och våren kommer men mamma fick inte riktigt ro att titta så det blev inget. Sen kom Noel och Sebastian och vi tog en fika på ett mysigt cafe, jag och killarna åt en bulle och drack en Mer, mmmm vad gott.

Pappa är borta ikväll med jobbet och jag och mamma har myst och lekt hela kvällen. I morgon blir det lite jobb för mamma på kvällen och pappa och jag får hitta på något. Tror inte vi ska vara på öppnaförskolor nu på ett tag så jag hinner återhätma mig ordentligt denna gång efter förkylningen. Nu är det någon annas tur att vara sjuk inte min. 2kg har jag gått ner på 3veckor av alla sjukdommar som varit. Vi hoppas att aptiten kommer tillbaka snart och att jag tar igen det snabbt. Mamma längtar tills nästa vecka då hon ska åka träffa Linda och Olofs nya lilla kille som kom till världen i söndags. Sen ska mamma och jag åka till Gotland till moster Linda på torsdag nästa vecka det ska bli super mysigt.

Ha en bra vecka.
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0