vinterkräksjukan

Nu har vi haft vinterkräksjukan sedan i torsdags, fy fan säger jag bara. Tror mamma och pappa tvättar minst 3maskiner om dagen. Idag var vi tvugna att åka in till sjukhuset eftersom jag inte kissat på länge och bara kräks och har diarré. Jag var någon intorkad och läkaren skulle ringa tillbaka i morgon för att se vad vi ska göra vidare. Mamma känner sig bättre men kan fortfarande inte äta något för då hugger det i magen direkt. Nu är vi så less på detta och sömnbristen är total efter dessa dagar då man torkar spyor hela nätterna. Semester vilan är som bortblåst över några dagar bara. Vi fick en broschyr på sjukhuset idag där det står maginfluensa hos barn kan vara både arbetsamt och tidskrävande. Jo vi tackar, det är minst sagt att det är. Nej just nu känns livet lite kämpigt och uppgivande när man tänker att nästa dag är det säkert bättre då kommer jag inte kräkas men så går det hela dagen så börjar det på nätterna igen.

Ja det var en tråkig rapport från oss men det är så vi har det just nu. Berra är kvar hos farmor honom är det ingen som haft tid och ork att hämta tyvärr. Vi som saknar våran kisse och farmor vill säkert bli av med lite katthår också. Vi tackar farmor för hjälpen och att han fått stanna där i så många dagar.

Kram

Kommentarer
Postat av: Från mormor

Stackars lilla dig och mamma o pappa.Jag saknar dig längtar jätte mycket.Du får krya på dig gumman så hoppas jag vi ses snart. Älskar dig kram kram

2010-03-02 @ 04:25:31
Postat av: Anonym

2010-03-02 @ 04:30:19
Postat av: Anonym

2010-03-02 @ 12:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0